Marketingfogás vagy realitás? - A zöld marketing bemutatása egy vállalat példáján keresztül: ELMŰ

Deli-Pete Júlia (2014) Marketingfogás vagy realitás? - A zöld marketing bemutatása egy vállalat példáján keresztül: ELMŰ. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00003844.pdf] PDF
00003844.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Zöldmarketing, környezetvédelem, kutatás, fontos, trend, üzleti folyamat, vállalat üzleti folyamatai
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:42
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet