Mikósdi Nóra Edit (2015) What marketing strategy would help the Allocacoc company to increase the sales in Hungary? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Nóra Edit Mikósdi -Graduation Thesis Opp 1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
The thesis investigates the internal and external factors of the Hungarian market and tries to find the best possible way in order to increase the sales.
Magyar cím
Milyen marketing stratégia lenne az Allocacoc cég segítségére abban, hogy az eladásokat növelni tudják Magyarországon?
Angol cím
What marketing strategy would help the Allocacoc company to increase the sales in Hungary?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdálkodási Int.
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingstratégia, Allocacoc, Eladásösztönzés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Jan. 11. 14:47 |
Utolsó módosítás: | 2016. Jún. 07. 15:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |