Bencsik Vivien (2014) Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Bencsik Vivien - Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B, Ügyfélkapcsolat, CRM, Magyar Telekom, Vállalati stratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:15 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 11. 10:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |