Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében

Bencsik Vivien (2014) Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon A T-Systems Magyarország Zrt. Vállalati Ügyféltámogatási Ágazatának tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Bencsik Vivien - Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon - Szakdolgozat.pdf] PDF
Bencsik Vivien - Ügyfélszolgálati trendek a B2B piacon - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: B2B, Ügyfélkapcsolat, CRM, Magyar Telekom, Vállalati stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:15
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet