What are the main factors that influence Vascular Venture’s sales?

Lampé Lilla (2015) What are the main factors that influence Vascular Venture’s sales? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lilla Lampé - Thesis - HandIn.pdf] PDF
Lilla Lampé - Thesis - HandIn.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (749kB)

Absztrakt (kivonat)

Vascular Venture Ltd., based in Budapest, was founded in 2007 as a trading company being active in the healthcare sector. The company suffers from high competition in the market of minimal invasive therapy so it needs to break out from the average. VV has to determine the customers’ needs and expectations to be able to stay the market leader by improving its sales. So the aim of this Thesis is to come up with solutions and recommendations for how to increase satisfaction and awareness of physicians.

Magyar cím

Melyek a Vascular Venture eladást leginkább befolyásoló tényezők?

Angol cím

What are the main factors that influence Vascular Venture’s sales?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdálkodási Int.

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Vásáry Viktória
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szolgáltatásmarketing, Fogyasztói magatartás , Fogyasztási szokások, Fejlesztéspolitika
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Jan. 08. 09:48
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 29. 13:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet