Lampé Lilla (2015) What are the main factors that influence Vascular Venture’s sales? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Lilla Lampé - Thesis - HandIn.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (749kB) |
Absztrakt (kivonat)
Vascular Venture Ltd., based in Budapest, was founded in 2007 as a trading company being active in the healthcare sector. The company suffers from high competition in the market of minimal invasive therapy so it needs to break out from the average. VV has to determine the customers’ needs and expectations to be able to stay the market leader by improving its sales. So the aim of this Thesis is to come up with solutions and recommendations for how to increase satisfaction and awareness of physicians.
Magyar cím
Melyek a Vascular Venture eladást leginkább befolyásoló tényezők?
Angol cím
What are the main factors that influence Vascular Venture’s sales?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdálkodási Int.
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Szolgáltatásmarketing, Fogyasztói magatartás , Fogyasztási szokások, Fejlesztéspolitika |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Jan. 08. 09:48 |
Utolsó módosítás: | 2016. Szep. 29. 13:05 |
Actions (login required)
Tétel nézet |