Shared Service Centerek a folyamatok és a teljesítmény tükrében

Pásztor Gábor (2013) Shared Service Centerek a folyamatok és a teljesítmény tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00003475.pdf] PDF
00003475.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Shared Service Center, Szolgáltató központ, Six Sigma, TQM, Szolgáltató központ, szervezeti felépítés, vállalat üzleti folyamatai
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:20
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet