A Telekom üzletek létjogosultsága az online marketing térhódítása után

Forgó Fruzsina Réka (2014) A Telekom üzletek létjogosultsága az online marketing térhódítása után. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Forgó Fruzsina Réka_y687mq.pdf] PDF
Szakdolgozat_Forgó Fruzsina Réka_y687mq.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (971kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Telekom, Kommunikáció, Online marketing, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:14
Utolsó módosítás: 2015. Okt. 14. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet