Folyamatjavítási módszerek az ügyfélorientált szolgáltatóiparban

Novák Dávid Ferenc (2013) Folyamatjavítási módszerek az ügyfélorientált szolgáltatóiparban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00003314.doc] Microsoft Word
00003314.doc
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (841kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: folyamatjavítás, folyamatfejlesztés, minőségellenőrzés, folyamatmenedzsment, six sigma, bank, minőség-ellenőrzés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:17
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet