Pocsai Anikó (2016) Content marketing as a strategic tool to influence customer purchasing decisions at an international company. How to attract new visitors to the Omron website? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Aniko Pocsai - Kulker- Final Thesis.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (5MB) |
Magyar cím
Tartalom marketing stratégia kialakítasa egy nemzetközi nagyvállalatnál. Hogyan lehetne növelni az Omron website látogatottságát?
Angol cím
Content marketing as a strategic tool to influence customer purchasing decisions at an international company. How to attract new visitors to the Omron website?
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nemzetközi és Európa Tanulmányok Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Seo, Content Marketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Jan. 04. 09:07 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 26. 13:12 |
Actions (login required)
Tétel nézet |