Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése: A call centeres telefonos ügyfélszolgálat bevezetésének hatásai az ÉDV Zrt.-nél

Darázsi Edina (2013) Vevőkapcsolatok stratégiai kezelése: A call centeres telefonos ügyfélszolgálat bevezetésének hatásai az ÉDV Zrt.-nél. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00003162.pdf] PDF
00003162.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Ügyfélszolgálat, Call center, Ügyfélszolgálati csatornák, Telefonos ügyintézés, SAP BCM, hatékonyság, SAP, vállalat üzleti folyamatai
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:16
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:16

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet