Közösségi média marketing a magyar gyakorlatban, hatásai az Y generációra

Baksai Bianka (2013) Közösségi média marketing a magyar gyakorlatban, hatásai az Y generációra. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00003120.doc] Microsoft Word
00003120.doc
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (8MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Alapképzés - Gazdálkodási és menedzsment [nappali]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Közösségi Média Marketing, Hatékonyság, Y generáció, Magyar gyakorlat, hatékonyság, információs rendszer, vállalat üzleti folyamatai
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:15
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet