A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából

Puha Zoltán (2015) A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_PuhaZoltán.pdf] PDF
Szakdolgozat_PuhaZoltán.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az iskola személyi tényezői, benne a tanári szerepek, az iskolai munka hatékonyságának kulcstényezői, hatásuk kiemelkedő a diákok és szülők elégedettségére, a tanulás motivációjára és eredményességére nézve. A dolgozatban bemutatott kutatás a tanár-diák viszonyrendszeren keresztül középiskolai környezetben vizsgálja a tanári magatartás jellemzőinek hatását, azok a tanulási motivációra, valamint a tanulók iskola iránti attitűdjére gyakorolt hatását.

Magyar cím

A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából

Angol cím

Analysis of the factors determining the teacher-student relationship in terms of the teacher's role

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár MA

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Gombás Judit Judit
NEM RÉSZLETEZETT
Docens, PhD, Üzleti Szakoktató és Pedagógiai Intézet

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: tanári szerepek, tanár-diák viszony, Tanulási motiváció, iskola iránti attitűd
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 19. 14:04
Utolsó módosítás: 2016. Már. 02. 13:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet