A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából

Puha Zoltán (2015) A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_PuhaZoltán.pdf] PDF
Szakdolgozat_PuhaZoltán.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az iskola személyi tényezői, benne a tanári szerepek, az iskolai munka hatékonyságának kulcstényezői, hatásuk kiemelkedő a diákok és szülők elégedettségére, a tanulás motivációjára és eredményességére nézve. A dolgozatban bemutatott kutatás a tanár-diák viszonyrendszeren keresztül középiskolai környezetben vizsgálja a tanári magatartás jellemzőinek hatását, azok a tanulási motivációra, valamint a tanulók iskola iránti attitűdjére gyakorolt hatását.

Magyar cím

A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából

Angol cím

Analysis of the factors determining the teacher-student relationship in terms of the teacher's role

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár MA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: tanári szerepek, tanár-diák viszony, Tanulási motiváció, iskola iránti attitűd
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 19. 14:04
Utolsó módosítás: 2016. Már. 02. 13:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet