Puha Zoltán (2015) A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_PuhaZoltán.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az iskola személyi tényezői, benne a tanári szerepek, az iskolai munka hatékonyságának kulcstényezői, hatásuk kiemelkedő a diákok és szülők elégedettségére, a tanulás motivációjára és eredményességére nézve. A dolgozatban bemutatott kutatás a tanár-diák viszonyrendszeren keresztül középiskolai környezetben vizsgálja a tanári magatartás jellemzőinek hatását, azok a tanulási motivációra, valamint a tanulók iskola iránti attitűdjére gyakorolt hatását.
Magyar cím
A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából
Angol cím
Analysis of the factors determining the teacher-student relationship in terms of the teacher's role
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógiai Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | tanári szerepek, tanár-diák viszony, Tanulási motiváció, iskola iránti attitűd |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 19. 14:04 |
Utolsó módosítás: | 2016. Már. 02. 13:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |