Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása

Lepres Dávid (2012) Egy újonnan induló pékség bevezetése a piacra, avagy egy marketingstratégia kialakítása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00002740.pdf] PDF
00002740.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Üzleti terv, Vállalkozás indítás, Marketingstratégia, Versenykörnyezet elemzések, Piackutatás, kisvállalkozás, üzleti tervezés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:07
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet