Vevőkapcsolatok stratégiai kezelésének bemutatása a Ruget Magyarország Kft példáján keresztül

Vincze Dániel (2012) Vevőkapcsolatok stratégiai kezelésének bemutatása a Ruget Magyarország Kft példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00002669.docx] Microsoft Word
00002669.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (932kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: vevők, vevőkapcsolatok, ügyfélközpontúság, vevői elégedettség, reklamációkezelés, integrált vállalatirányítási rendszer, vállalat üzleti folyamatai
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:06
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet