Egy olasz kerámia burkolatmárka magyar piacra való bevezetésének kihívásai

Tőkés András (2012) Egy olasz kerámia burkolatmárka magyar piacra való bevezetésének kihívásai. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of 00002656.pdf] PDF
00002656.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (37kB)
[thumbnail of 00002657.pdf] PDF
00002657.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, beruházás, termék bevezetés, képviselet, beruházás, hatékonyság, SAP
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 11:06
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 11:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet