Illés Brigitta (2011) Ügyfélkapcsolatok menedzselése és ennek gyakorlati megvalósítása az MKB Bank példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
Microsoft Word
Ügyfélkapcsolatok menedzselése és ennek gyakorlati megvalósítása az MKB Bank példáján keresztül Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (0B) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
NEM RÉSZLETEZETT
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ügyfélkapcsolat, elégedettség, bank, monitoring |
SWORD Depositor: | Kovács Zsolt |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovács Zsolt |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Okt. 17. 10:59 |
Utolsó módosítás: | 2023. Okt. 17. 10:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |