Ügyfélkapcsolatok menedzselése és ennek gyakorlati megvalósítása az MKB Bank példáján keresztül

Illés Brigitta (2011) Ügyfélkapcsolatok menedzselése és ennek gyakorlati megvalósítása az MKB Bank példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Ügyfélkapcsolatok menedzselése és ennek gyakorlati megvalósítása az MKB Bank példáján keresztül] Microsoft Word
Ügyfélkapcsolatok menedzselése és ennek gyakorlati megvalósítása az MKB Bank példáján keresztül
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (0B)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ügyfélkapcsolat, elégedettség, bank, monitoring
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 10:59
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 10:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet