Az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer bevezetése az ügyviteli szolgáltató központok esetén az Avis BSC Kft. példáján keresztül

Boros Bettina (2011) Az ISO 9001:2008 minőségirányítási rendszer bevezetése az ügyviteli szolgáltató központok esetén az Avis BSC Kft. példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of BUDAPESTI GAZDASÁGI FŐISKOLA.doc] Microsoft Word
BUDAPESTI GAZDASÁGI FŐISKOLA.doc
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (0B)
[thumbnail of szakdolgozat_v16.doc] Microsoft Word
szakdolgozat_v16.doc
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (0B)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ISO 9001, Minőségirányítás, rendszer bevezetés, Minőségmutatók, Audit, minőség-ellenőrzés, szervezeti felépítés
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 10:58
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 10:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet