Az APEH, mint szolgáltató hivatal ügyfélkezelésének sajátosságai az Ügyfélkapcsolati Főosztály gyakorlatában

Kovács Brigitta (2011) Az APEH, mint szolgáltató hivatal ügyfélkezelésének sajátosságai az Ügyfélkapcsolati Főosztály gyakorlatában. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Az APEH, mint szolgáltató hivatal ügyfélkezelésének sajátosságai az Ügyfélkapcsolati Főosztály gy...] Microsoft Word
Az APEH, mint szolgáltató hivatal ügyfélkezelésének sajátosságai az Ügyfélkapcsolati Főosztály gy...
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (0B)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ügyfélkapcsolatok, szolgáltató hivatal, APEH, közigazgatás, közigazgatási hivatal
SWORD Depositor: Kovács Zsolt
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovács Zsolt
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 10:57
Utolsó módosítás: 2023. Okt. 17. 10:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet