Az új szállodai márkák megjelenése és hatásuk a vendégelégedettségre

Takács Eszter (2014) Az új szállodai márkák megjelenése és hatásuk a vendégelégedettségre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Takács Eszter.pdf] PDF
Takács Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (959kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szállodaipar, Vendégelégedettség, Fogyasztói magatartás, Márka, szállodai, Elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Attila Herczeg
Rekord készítés dátuma: 2023. Okt. 17. 10:05
Utolsó módosítás: 2025. Júl. 04. 13:48

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet