Lakner Anikó (2015) Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Brandek-jelentősége-és-versenyelőnye-a-szállodaiparban-a-Danubius-Hotels-Group-példáján-keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Brandek, Márkázás, Szállodaipar, Danubius Hotels Group, Versenyelőny |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 15. 16:03 |
Utolsó módosítás: | 2016. Feb. 15. 16:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |