Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül

Lakner Anikó (2015) Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Brandek-jelentősége-és-versenyelőnye-a-szállodaiparban-a-Danubius-Hotels-Group-példáján-keresztül.pdf] PDF
Brandek-jelentősége-és-versenyelőnye-a-szállodaiparban-a-Danubius-Hotels-Group-példáján-keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás Szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Brandek, Márkázás, Szállodaipar, Danubius Hotels Group, Versenyelőny
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 15. 16:03
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 15. 16:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet