Baranyai Dávid Mihály (2023) Innovatív marketinglehetőségek a KKV szektorban. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Baranyai Dávid Mihály Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Baranyai Dávid Szakdolgozati összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (235kB) |
|
PDF
Baranyai Dávid Mihály.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (398kB) |
|
PDF
BA_B_Baranyai_David_Mihaly.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban újabb marketingstratégiák bemutatására törekedtem, mivel a cégeknek, így a KKV szektornak is folyamatosan meg kell újulnia marketing szempontjából is. Számomra még érdekesség, hogy a KKV szektor világszerte különböző innovatív lehetőségekhez folyamodik termékeik eladására, amivel felkelthetik az általuk kiszemelt célcsoport figyelmét. Ennek ellenére a hazai vállalkozások 71%-a nem rendelkezik innovációs stratégiával. (Kavosz, 2022)Véleményem szerint egy szemléletváltásra lenne szükség a hazai vállalkozásoknak, amellyel elősegítenék a hatékony marketingstratégiájuk kialakítását. Ezt a marketingstratégiát vizsgáltam meg 7 kis-és középvállalkozásnál.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fejlődési lehetőségek, innováció, kis- és középvállalkozás - KKV, marketing, marketingterv |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Okt. 16. 13:03 |
Utolsó módosítás: | 2023. Okt. 16. 13:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |