A Z generáció médiafogyasztása és a Netflix marketingstratégiájának kölcsönhatása

Erényi Vanessza (2023) A Z generáció médiafogyasztása és a Netflix marketingstratégiájának kölcsönhatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of ERÉNYI VANESSZA SZAKDOLGOZAT..pdf] PDF
ERÉNYI VANESSZA SZAKDOLGOZAT..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (887kB)
[thumbnail of Erényi Vanessza Szakdolgozat - külső bírálat.pdf] PDF
Erényi Vanessza Szakdolgozat - külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (96kB)
[thumbnail of Erényi_Vanessza_bírálat_OT.pdf] PDF
Erényi_Vanessza_bírálat_OT.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p align="center"></p><span style="font-family:'-apple-system', BlinkMacSystemFont, 'Segoe UI', Roboto, 'Helvetica Neue', Arial, 'Noto Sans', 'Liberation Sans', sans-serif, 'Apple Color Emoji', 'Segoe UI Emoji', 'Segoe UI Symbol', 'Noto Color Emoji';font-size:1rem;">Dolgozatom a digitális bennszülöttek médiafogyasztását vizsgálja, az egyik legnagyobb médiaszolgáltatón, a Netflix példáján keresztül. Szeretném bemutatni, hogyan alakult a szolgáltató marketingstratégiája a fiatalok igényeire szabva, valamint, hogy hogyan alakultak a fiatalok igényei a Netflix kínálatára szabva. Összességében a fogyasztói és a szolgáltatói szokások kölcsönhatását, valamint a fiatal felhasználók egymásra való befolyását, azaz a sorozatnézést, mint kultúrafogyasztást szeretném megvizsgálni.</span><br><p></p> <p>Szekunder kutatásom célja, hogy megismerjem a Z generációt, majd a médiahasználati szokásaikat. Ezután szeretném elemezni a Netflix marketingstratégiáját, majd összefüggésbe hozni a digitális bennszülöttek első nemzedékének TV nézési és médiafogyasztási szokásaival.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Nizák Jenő
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Oravecz Titanilla Éva
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális média, fogyasztói szokások, generációs fejlődés, közösségi média, Magyarország, marketingstratégia, média, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:35
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet