Erényi Vanessza (2023) A Z generáció médiafogyasztása és a Netflix marketingstratégiájának kölcsönhatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
ERÉNYI VANESSZA SZAKDOLGOZAT..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (887kB) |
|
PDF
Erényi Vanessza Szakdolgozat - külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (96kB) |
|
PDF
Erényi_Vanessza_bírálat_OT.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom adigitális bennszülöttek médiafogyasztását vizsgálja, az egyik legnagyobbmédiaszolgáltatón, a Netflix példáján keresztül. Szeretném bemutatni, hogyanalakult a szolgáltató marketingstratégiája a fiatalok igényeire szabva,valamint, hogy hogyan alakultak a fiatalok igényei a Netflix kínálatára szabva.Összességében a fogyasztói és a szolgáltatói szokások kölcsönhatását, valaminta fiatal felhasználók egymásra való befolyását, azaz a sorozatnézést, mintkultúrafogyasztást szeretném megvizsgálni.Szekunderkutatásom célja, hogy megismerjem a Z generációt, majd a médiahasználatiszokásaikat. Ezután szeretném elemezni a Netflix marketingstratégiáját, majdösszefüggésbe hozni a digitális bennszülöttek első nemzedékének TV nézési ésmédiafogyasztási szokásaival.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, fogyasztói szokások, generációs fejlődés, közösségi média, Magyarország, marketingstratégia, média, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |