Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül

Papp Janka Gréta (2023) Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Janka Szakdolgozat (végleges).pdf] PDF
Janka Szakdolgozat (végleges).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (741kB)
[thumbnail of Bírálat Papp Janka Gréta.pdf] PDF
Bírálat Papp Janka Gréta.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (420kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témája az online és offline marketing eszközök összehasonlítása és ismertetése a Csipkevirág cégen keresztül. Észrevételem szerint az online marketing terén nagyon megállják a helyüket, azonban az offline marketing tekintetében kiaknázatlan lehetőségeket találtam. Említésképpen szórólapokat, illetve névjegykártyák osztása, elgondolkodhatnak esetleg plakátok készítésébe is fektethetnének. Mivel célcsoportjuk igen széles, minden eszközt a lehető legnagyobb mértékben ki kell használniuk és aknázniuk.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ATL, BTL, Offline marketing, online marketing, ttl
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:35
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet