Papp Janka Gréta (2023) Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 Janka Szakdolgozat (végleges).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (741kB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Bírálat Papp Janka Gréta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (420kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témája az online és offline marketing eszközök összehasonlítása és ismertetése a Csipkevirág cégen keresztül. Észrevételem szerint az online marketing terén nagyon megállják a helyüket, azonban az offline marketing tekintetében kiaknázatlan lehetőségeket találtam. Említésképpen szórólapokat, illetve névjegykártyák osztása, elgondolkodhatnak esetleg plakátok készítésébe is fektethetnének. Mivel célcsoportjuk igen széles, minden eszközt a lehető legnagyobb mértékben ki kell használniuk és aknázniuk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | ATL, BTL, Offline marketing, online marketing, ttl | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:35 | 
| Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:35 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
