Papp Janka Gréta (2023) Online és offline marketing bemutatása a csipkevirág cégen keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Janka Szakdolgozat (végleges).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (741kB) |
|
PDF
Bírálat Papp Janka Gréta.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (420kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témája az online és offline marketing eszközök összehasonlítása és ismertetése a Csipkevirág cégen keresztül. Észrevételem szerint az online marketing terén nagyon megállják a helyüket, azonban az offline marketing tekintetében kiaknázatlan lehetőségeket találtam. Említésképpen szórólapokat, illetve névjegykártyák osztása, elgondolkodhatnak esetleg plakátok készítésébe is fektethetnének. Mivel célcsoportjuk igen széles, minden eszközt a lehető legnagyobb mértékben ki kell használniuk és aknázniuk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ATL, BTL, Offline marketing, online marketing, ttl |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |