A digitális marketing szerepe a nemzetközi események életében

Rácz Tamás (2023) A digitális marketing szerepe a nemzetközi események életében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_RáczTamás_D7ZIX0.pdf] PDF
Szakdolgozat_RáczTamás_D7ZIX0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (7MB)
[thumbnail of Bírálat Rácz Tamás_KN.pdf] PDF
Bírálat Rácz Tamás_KN.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)
[thumbnail of Bírálat Rácz Tamás.pdf] PDF
Bírálat Rácz Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (497kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p></p><p>A szakdolgozat célja a digitális marketing nemzetközi rendezvényekben történő alkalmazásának vizsgálata volt, ahol a szerző primer és szekunder kutatást is végzett.</p><p>Az interjúk és a további kutatások eredményei alapján megállapítást nyert, hogy a digitális marketing jelentős hatással van a nemzetközi rendezvények sikerességére. Az online marketing eszközöknek köszönhetően a rendezvények hirdetése hatékonyabb és célzottabb, a kommunikáció a résztvevőkkel és az érdeklődőkkel pedig könnyebb és gyorsabb.</p><p>A kutatás során felmerült azonban a kérdés, hogy azonos eredményeket produkáló válaszadók jelenléte miatt mennyire reprezentatív az interjú sorozat eredménye. Az értékelés során ezért figyelembe kellett venni az interjúk célját, a válaszadók számát és a hasonló eredmények okait.</p><p>Összességében, a kutatás eredményei alapján megállapítható, hogy a digitális marketing fontos szerepet játszik a nemzetközi rendezvények sikerességében, azonban a kutatás során felmerült kérdések és figyelembe vehető szempontok alapján ajánlott további kutatásokat végezni a témában.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kovács Nóra
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szabó Edit
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, digitális média, eseménymarketing, közösségi média, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:35
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet