Rácz Tamás (2023) A digitális marketing szerepe a nemzetközi események életében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_RáczTamás_D7ZIX0.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (7MB) |
|
PDF
Bírálat Rácz Tamás_KN.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
Bírálat Rácz Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (497kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat célja a digitális marketing nemzetközi rendezvényekben történő alkalmazásának vizsgálata volt, ahol a szerző primer és szekunder kutatást is végzett.Az interjúk és a további kutatások eredményei alapján megállapítást nyert, hogy a digitális marketing jelentős hatással van a nemzetközi rendezvények sikerességére. Az online marketing eszközöknek köszönhetően a rendezvények hirdetése hatékonyabb és célzottabb, a kommunikáció a résztvevőkkel és az érdeklődőkkel pedig könnyebb és gyorsabb.A kutatás során felmerült azonban a kérdés, hogy azonos eredményeket produkáló válaszadók jelenléte miatt mennyire reprezentatív az interjú sorozat eredménye. Az értékelés során ezért figyelembe kellett venni az interjúk célját, a válaszadók számát és a hasonló eredmények okait.Összességében, a kutatás eredményei alapján megállapítható, hogy a digitális marketing fontos szerepet játszik a nemzetközi rendezvények sikerességében, azonban a kutatás során felmerült kérdések és figyelembe vehető szempontok alapján ajánlott további kutatásokat végezni a témában.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, digitális média, eseménymarketing, közösségi média, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |