A telekommunikáció érzelmi hatásai

Horváth Anna Laura (2023) A telekommunikáció érzelmi hatásai. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Horváth Anna Laura- Szakdolgozat.pdf] PDF
Horváth Anna Laura- Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Horváth Anna.pdf] PDF
Bírálat Horváth Anna.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (419kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Záródolgozatomban témájaként, azért választottam „A telekommunikáció érzelmi hatásait” mivel magam is egy telekommunikációs vállalatnál dolgozom. </p> <p>A gyakorlati munkám során, sokkal nagyobb rálátásom volt a cég működésére, mint egy átlagos fogyasztónak.</p> <p>Gyakorlatomat a Magyar Telekom Nyrtnél végeztem a Tudakozó osztályon.</p> <p>Dolgozatomban elsőként a telekommunikáció történetét mutattam be, majd a reklámok keletkezését. A reklámok keletkezése után kitértem a reklámok hasznosságára, majd a reklámok hatásmechanizmusaira a telekommunikációs szektorban.</p> <p>&nbsp;Majd bemutattam a 3 legközismertebb telekommunikációs vállalatot, piaci megoszlásukat és általuk használt marketingeszközöket.</p> <p>A vállalatok általános bemutatása után 2020-as reklámjaikat hasonlítom össze meghatározott szempontok alapján.</p> <p>A témával kapcsolatban primer kutatást végeztem, melynek célja a fogyasztói telekommunikációhoz való hozzáállása volt. A kutatásom kvantitatív kérdőíves kutatás volt, adatvételem 2023. április 2-től 2023. április 23-ig tartott. </p> <p>Válaszadóim a 18 év alatti korosztálytól egészen a 65 év feletti korosztályig alakultak. Kérdőívemet összesen 180 fő töltötte ki. Kutatásom eredményeit diagramok segítségével statisztikai szempontok alapján elemeztem.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szabó Edit
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: gazdasági hatásmechanizmus, marketingkommunikáció, reklám, telekommunikáció, telemarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:35
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet