Horváth Anna Laura (2023) A telekommunikáció érzelmi hatásai. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Horváth Anna Laura- Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Horváth Anna.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (419kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban témájaként,azért választottam „A telekommunikáció érzelmi hatásait” mivel magam is egytelekommunikációs vállalatnál dolgozom. A gyakorlati munkámsorán, sokkal nagyobb rálátásom volt a cég működésére, mint egy átlagosfogyasztónak.Gyakorlatomat a MagyarTelekom Nyrtnél végeztem a Tudakozó osztályon.Dolgozatomban elsőként atelekommunikáció történetét mutattam be, majd a reklámok keletkezését. Areklámok keletkezése után kitértem a reklámok hasznosságára, majd a reklámokhatásmechanizmusaira a telekommunikációs szektorban.Majd bemutattam a 3 legközismertebbtelekommunikációs vállalatot, piaci megoszlásukat és általuk használtmarketingeszközöket.A vállalatok általánosbemutatása után 2020-as reklámjaikat hasonlítom össze meghatározott szempontokalapján.A témával kapcsolatbanprimer kutatást végeztem, melynek célja a fogyasztói telekommunikációhoz valóhozzáállása volt. A kutatásom kvantitatív kérdőíves kutatás volt, adatvételem2023. április 2-től 2023. április 23-ig tartott. Válaszadóim a 18 évalatti korosztálytól egészen a 65 év feletti korosztályig alakultak.Kérdőívemet összesen 180 fő töltötte ki. Kutatásom eredményeit diagramoksegítségével statisztikai szempontok alapján elemeztem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | gazdasági hatásmechanizmus, marketingkommunikáció, reklám, telekommunikáció, telemarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |