Molnár Dominik Miklós (2023) Sportolói Márkaépítés Zlatan Ibrahimovic Példáján Keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Molnár Dominik Miklós V2W7Z5 05.02. Végleges (1) (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Molnár Dominik PVÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (488kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A digitális média térnyerése folytán elmondható, hogy mind marketing szempontból, mind a brandépítés szempontjából, új lehetőségek nyíltak meg az emberek előtt. Ez igaz az élsportolókra is, akik a digitális felületeknek köszönhetően ma már jóval nagyobb eléréseket tudnak generálni, mint régen egy sztársportoló. A záródolgozatom célja az, hogy bemutassam hogyan építi fel egy sportoló a személyes brandjét, illetve hogyan tudja azt fejleszteni és miként tud sportmárkává válni a közösségi média használatával úgy, mint például David Beckham, vagy Cristiano Ronaldo. Az én választásom a sportolók közül Zlatan Ibrahimovicra esett, aki a svéd futballválogatott kapitánya volt és aki jelen pillanatban az Ac Milan csapatát erősíti. Karrierje során számos top klubban megfordult és elmondható róla, hogy sikerült mindegyik futball klubban maradandót alkotnia. Olaszországban a Juventussal, a Milannal, és az Interrel is bajnoki címet ünnepelhetett. Ezen felül karrierje során klubszinten összesen 32 trófeát zsebelt be csapataival, és 15 alkalommal lett az év játékosa bajnokságában.</p> Ibrahimovic a 21. század egyik legmegosztóbb labdarugói közé tartozik. Viselkedésével a pályán és azon kívül is számos alkalommal felhívta már magára az emberek figyelmét. Ezt a tényt erősíti Zlatan egy riporternek adott válasza is, melyben megkérdezik tőle, hogy kit tart a Premier Leaugue legjobb csatárának, amelyre a riporter meglepetésére nem saját magát, hanem Romelu Lukakut és Sergio Agüero-t említette, majd ezt követően hangzott el tőle az egyik, azóta már híres szállóigévé váló mondata a „Lions they don’t compare themselves with humans”, amely magyarul annyit tesz, hogy az oroszlánok nem hasonlítják össze magukat az emberekkel – azaz ő maga sem hasonlítja össze magát emberekkel. A digitális média térnyerése folytán elmondható, hogy mind marketing szempontból, mind a brandépítés szempontjából, új lehetőségek nyíltak meg az emberek előtt. Ez igaz az élsportolókra is, akik a digitális felületeknek köszönhetően ma már jóval nagyobb eléréseket tudnak generálni, mint régen egy sztársportoló. A záródolgozatom célja az, hogy bemutassam hogyan építi fel egy sportoló a személyes brandjét, illetve hogyan tudja azt fejleszteni és miként tud sportmárkává válni a közösségi média használatával úgy, mint például David Beckham, vagy Cristiano Ronaldo. Az én választásom a sportolók közül Zlatan Ibrahimovicra esett, aki a svéd futballválogatott kapitánya volt és aki jelen pillanatban az Ac Milan csapatát erősíti. Karrierje során számos top klubban megfordult és elmondható róla, hogy sikerült mindegyik futball klubban maradandót alkotnia. Olaszországban a Juventussal, a Milannal, és az Interrel is bajnoki címet ünnepelhetett. Ezen felül karrierje során klubszinten összesen 32 trófeát zsebelt be csapataival, és 15 alkalommal lett az év játékosa bajnokságában.<br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
NEM RÉSZLETEZETT
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | brand, marketing, reklámkampányok, sportmarketing, Zlatan Ibrahimovic |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |