A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében

Dinh Huong Giang (2023) A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of HSRY9L_Szakdolgozat_2023tavasz.pdf] PDF
HSRY9L_Szakdolgozat_2023tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)
[thumbnail of Dinh Huong Giang bírálat 2023 (1).pdf] PDF
Dinh Huong Giang bírálat 2023 (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (471kB)
[thumbnail of HSRY9L_Szakdolgozat_biralat_kulso_konzulens.pdf] PDF
HSRY9L_Szakdolgozat_biralat_kulso_konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (62kB)

Abstract

A bőrápolási piac az elmúlt években nagy növekedést mutatott, és az iparág egyre nagyobb figyelmet kapott. Ma már széleskörű palettát biztosít arra, hogy eltérő igényeknek megfelelő termékekkel kezeljük és védjük bőrünket. A széles választék miatt szükség volt valamilyen szűrőre, amely megkönnyítette a döntést. Így született meg Rácz Judit által 2010-ben a Krémmánia majd a Geek and Gorgeous.A kutatásom során célom, hogy megvizsgáljam milyen a Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek világában, és milyen tényezők befolyásolják döntésüket a vásárlási folyamat során.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: bőrápolás, bőrápolási piac, fogyasztói magatartás, kozmetikai piac, Z generáció
SWORD Depositor: User Archive
Depositing User: User Archive
Date Deposited: 2023. Sep. 07. 14:35
Last Modified: 2023. Sep. 07. 14:35

Actions (login required)

View Item View Item