Dinh Huong Giang (2023) A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
HSRY9L_Szakdolgozat_2023tavasz.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
![]() |
PDF
Dinh Huong Giang bírálat 2023 (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (471kB) |
![]() |
PDF
HSRY9L_Szakdolgozat_biralat_kulso_konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (62kB) |
Abstract
A bőrápolási piac az elmúlt években nagy növekedést mutatott, és az iparág egyre nagyobb figyelmet kapott. Ma már széleskörű palettát biztosít arra, hogy eltérő igényeknek megfelelő termékekkel kezeljük és védjük bőrünket. A széles választék miatt szükség volt valamilyen szűrőre, amely megkönnyítette a döntést. Így született meg Rácz Judit által 2010-ben a Krémmánia majd a Geek and Gorgeous.A kutatásom során célom, hogy megvizsgáljam milyen a Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek világában, és milyen tényezők befolyásolják döntésüket a vásárlási folyamat során.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | bőrápolás, bőrápolási piac, fogyasztói magatartás, kozmetikai piac, Z generáció |
SWORD Depositor: | User Archive |
Depositing User: | User Archive |
Date Deposited: | 2023. Sep. 07. 14:35 |
Last Modified: | 2023. Sep. 07. 14:35 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |