Dinh Huong Giang (2023) A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
HSRY9L_Szakdolgozat_2023tavasz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Dinh Huong Giang bírálat 2023 (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (471kB) |
|
PDF
HSRY9L_Szakdolgozat_biralat_kulso_konzulens.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (62kB) |
Absztrakt (kivonat)
A bőrápolási piac az elmúlt években nagy növekedést mutatott, és az iparág egyre nagyobb figyelmet kapott. Ma már széleskörű palettát biztosít arra, hogy eltérő igényeknek megfelelő termékekkel kezeljük és védjük bőrünket. A széles választék miatt szükség volt valamilyen szűrőre, amely megkönnyítette a döntést. Így született meg Rácz Judit által 2010-ben a Krémmánia majd a Geek and Gorgeous.A kutatásom során célom, hogy megvizsgáljam milyen a Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek világában, és milyen tényezők befolyásolják döntésüket a vásárlási folyamat során.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bőrápolás, bőrápolási piac, fogyasztói magatartás, kozmetikai piac, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |