A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében

Dinh Huong Giang (2023) A Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of HSRY9L_Szakdolgozat_2023tavasz.pdf] PDF
HSRY9L_Szakdolgozat_2023tavasz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Dinh Huong Giang bírálat 2023 (1).pdf] PDF
Dinh Huong Giang bírálat 2023 (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (471kB)
[thumbnail of HSRY9L_Szakdolgozat_biralat_kulso_konzulens.pdf] PDF
HSRY9L_Szakdolgozat_biralat_kulso_konzulens.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (62kB)

Absztrakt (kivonat)

A bőrápolási piac az elmúlt években nagy növekedést mutatott, és az iparág egyre nagyobb figyelmet kapott. Ma már széleskörű palettát biztosít arra, hogy eltérő igényeknek megfelelő termékekkel kezeljük és védjük bőrünket. A széles választék miatt szükség volt valamilyen szűrőre, amely megkönnyítette a döntést. Így született meg Rácz Judit által 2010-ben a Krémmánia majd a Geek and Gorgeous.A kutatásom során célom, hogy megvizsgáljam milyen a Z generáció fogyasztói magatartása a bőrápolási termékek világában, és milyen tényezők befolyásolják döntésüket a vásárlási folyamat során.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bőrápolás, bőrápolási piac, fogyasztói magatartás, kozmetikai piac, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:35
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet