Bodoki Attila (2023) Miért az Aquincum, mint hotel? Az Aquincum Hotel Budapestben eltöltött gyakorlati időm részletes bemutatása és marketing módszereinek elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Bodoki Attila Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (958kB) |
|
PDF
Bodoki Attila.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatomban összefoglaltam és ismertettem, a szakmai gyakorlatom alatt a hotelben eltöltött időmet és munkakörömet. Bemutattam a gyakorlati helyemet, a The Aquincum Hotel Budapest névre hallgató szállodát. Bemutattam a hotel marketingjét, marketing stílusait majd elemeztem is ezeket. Készítettem egy interjút az egyik majdnem velem azonos időpontban érkezett munkatársammal. Az interjúban megkérdeztem tőle, hogy hogyan talált rá erre a munkahelyre, miért ezt a hotelt választotta, emellett a hotel marketing stratégiáit elemeztük, alkotott róluk véleményt. Kéészítettem egy kérdőívet az emberek hotelen belüli preferenciáikról, mi és hogyan befolyásolja őket egy adott szálláshely kiválasztásában. Erre a kérdőívre összesen 145 válasz érkezett. Majd a válaszok adatait elemeztem és elkészítettem egy táblázatot és tizenegy diagramot. Ezek után összegeztem záródolgozatom témáját.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, gyakorlati alkalmazás, problémamegoldás, szállodaipar, szállodák, tapasztalat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |