Hirt Csenge (2023) A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat- -Hirt Csenge.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (776kB) |
|
PDF
NYILATKOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (179kB) |
|
PDF
Hirt-Csenge-kulso-biralo-Szakmary.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (46kB) |
|
PDF
opp_socialmediakrizis_HirtCsenge.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (275kB) |
Absztrakt (kivonat)
A közösségi média térnyerése jelentős változásokat hozott mind a vállalatok, mind az emberek életében. Szakdolgozatom célja kideríteni, hogy vajon a 21. században a vállalatok fenn tudják- e tartani reputációjukat, abban az esetben, ha egy krízishelyzetbe kerülnek. Az elmúlt években a vállalatok reputációja sokkal nagyobb figyelmet kap, mint korábban. A vállalatoknak a hírnevükre épített bizalmuk az egyik legértékesebb eszközük, amely hozzájárul a sikerükhöz és a hosszú távú növekedésükhöz. Azonban a mai világban a reputáció fenntartása nehezebbé vált, különösen egy krízis esetén. Napjainkban a közösségi média térnyerésének köszönhetően egyre több olyan jelenség jön létre, amelyek befolyásolhatják a vállalatok működését, reputációját és krízismenedzselését, valamint nyomást gyakorolhatnak az emberek erről kialakított véleményére. A technológia fejlődése és az internet elterjedése forradalmasította a kommunikációt és az információterjesztést. A közösségi média nem csak azt jelenti, hogy a vállalatoknak lehetőségük van kommunikálni a célközönségükkel, hanem azt is, hogy a kommunikáció kétirányúvá vált, így a fogyasztók is kommunikálhatnak a vállalattal, valamint véleményüket is kifejezhetik bármilyen formában. A közösségi média tehát új kihívásokat teremtett a vállalatok működése és reputációja szempontjából is, ennek okán relevánsnak tartom tárgyalni a témát. A változások ellenére is elmondható, hogy egy krízis hosszútávú reputációs károkat okozhat egy vállalat számára. Ebből adódóan a kríziskommunikációs szakembereknek meg kell tudniuk határozni azokat a stratégiákat, praktikákat, amelyekkel ma, a körülmények tekintetében is sikeresen tudnak kommunikálni a vállalat érintettjeivel, fogyasztóival és nem utolsó sorban a nyilvánossággal.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, cancel culture, közösségi média, krízis, vállalati krízis |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |