Kiss Hajnalka Éva (2023) A rossz reklám is reklám? Avagy a megosztó reklámok fogyasztói és szakmai megítélése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT YC8VB6.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
|
PDF
Külső-Bírálat_Kiss_Hajnalka_Éva.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (83kB) |
|
PDF
Kiss Hajnalka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (255kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"><b id="docs-internal-guid-d99dca46-7fff-1364-f5ac-5de76997eae8"></b></p><p dir="ltr"><b id="docs-internal-guid-d99dca46-7fff-1364-f5ac-5de76997eae8">Dolgozatomban a megosztó reklámok megítélést vizsgáltam magyarországi tekintetben. A kutatásom célja volt, hogy átfogó képet kapjak arról, hogy mit gondol a reklámszakma és a közönség a megosztó reklámokról. Olyan kérdéseket fogalmaztam meg többek között, mint “Vajon érdemes-e megosztani szándékosan a közönséget, vagy egy rossz reklám mennyire befolyásolja a vásárlási kedvet?”. Ennek feltárásához két önálló kutatást is végeztem, mélyinterjú és kérdőív formájában. A mélyinterjú során egy ügynökségi reklám szakember véleményét kértem ki, míg a kérdőívem egy nem specifikált közönség attitűdjét, és véleményét vizsgálta. </b><b id="docs-internal-guid-d99dca46-7fff-1364-f5ac-5de76997eae8" style="font-size: 1rem; font-family: -apple-system, BlinkMacSystemFont, "Segoe UI", Roboto, "Helvetica Neue", Arial, "Noto Sans", "Liberation Sans", sans-serif, "Apple Color Emoji", "Segoe UI Emoji", "Segoe UI Symbol", "Noto Color Emoji";">A vizsgált hipotéziseim részben megvalósultak, és összességében a kutatásom sikeres volt. A kutatásom végén arra a következtetésre jutottam, hogy a rossz reklám nem jó reklám, hiszen a márkát tekintve lehetnek káros hatásai egy rosszul sikerült, megosztó reklámnak.</b></p><br><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Alza, Benetton, Borsodi, Coca-Cola, megosztó reklám, Mito reklámügynökség, provokatív reklám, reklámhatás, reklámstratégia, rossz reklám, társadalmi reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |