A rossz reklám is reklám? Avagy a megosztó reklámok fogyasztói és szakmai megítélése

Kiss Hajnalka Éva (2023) A rossz reklám is reklám? Avagy a megosztó reklámok fogyasztói és szakmai megítélése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT YC8VB6.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT YC8VB6.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (6MB)
[thumbnail of Külső-Bírálat_Kiss_Hajnalka_Éva.pdf] PDF
Külső-Bírálat_Kiss_Hajnalka_Éva.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (83kB)
[thumbnail of Kiss Hajnalka.pdf] PDF
Kiss Hajnalka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (255kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"><b id="docs-internal-guid-d99dca46-7fff-1364-f5ac-5de76997eae8"></b></p><p dir="ltr"><b id="docs-internal-guid-d99dca46-7fff-1364-f5ac-5de76997eae8">Dolgozatomban a megosztó reklámok megítélést vizsgáltam magyarországi tekintetben. A kutatásom célja volt, hogy átfogó képet kapjak arról, hogy mit gondol a reklámszakma és a közönség a megosztó reklámokról. Olyan kérdéseket fogalmaztam meg többek között, mint “Vajon érdemes-e megosztani szándékosan a közönséget, vagy egy rossz reklám mennyire befolyásolja a vásárlási kedvet?”. Ennek feltárásához két önálló kutatást is végeztem, mélyinterjú és kérdőív formájában. A mélyinterjú során egy ügynökségi reklám szakember véleményét kértem ki, míg a kérdőívem egy nem specifikált közönség attitűdjét, és véleményét vizsgálta.&nbsp;</b><b id="docs-internal-guid-d99dca46-7fff-1364-f5ac-5de76997eae8" style="font-size: 1rem; font-family: -apple-system, BlinkMacSystemFont, &quot;Segoe UI&quot;, Roboto, &quot;Helvetica Neue&quot;, Arial, &quot;Noto Sans&quot;, &quot;Liberation Sans&quot;, sans-serif, &quot;Apple Color Emoji&quot;, &quot;Segoe UI Emoji&quot;, &quot;Segoe UI Symbol&quot;, &quot;Noto Color Emoji&quot;;">A vizsgált hipotéziseim részben megvalósultak, és összességében a kutatásom sikeres volt. A kutatásom végén arra a következtetésre jutottam, hogy a rossz reklám nem jó reklám, hiszen a márkát tekintve lehetnek káros hatásai egy rosszul sikerült, megosztó reklámnak.</b></p><br><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Cseke Dorina
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Alza, Benetton, Borsodi, Coca-Cola, megosztó reklám, Mito reklámügynökség, provokatív reklám, reklámhatás, reklámstratégia, rossz reklám, társadalmi reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:34
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet