Kiss Hajnalka Éva (2023) A rossz reklám is reklám? Avagy a megosztó reklámok fogyasztói és szakmai megítélése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT YC8VB6.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (6MB) |
|
PDF
Külső-Bírálat_Kiss_Hajnalka_Éva.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (83kB) |
|
PDF
Kiss Hajnalka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (255kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a megosztó reklámok megítélést vizsgáltam magyarországi tekintetben. A kutatásom célja volt, hogy átfogó képet kapjak arról, hogy mit gondol a reklámszakma és a közönség a megosztó reklámokról. Olyan kérdéseket fogalmaztam meg többek között, mint “Vajon érdemes-e megosztani szándékosan a közönséget, vagy egy rossz reklám mennyire befolyásolja a vásárlási kedvet?”. Ennek feltárásához két önálló kutatást is végeztem, mélyinterjú és kérdőív formájában. A mélyinterjú során egy ügynökségi reklám szakember véleményét kértem ki, míg a kérdőívem egy nem specifikált közönség attitűdjét, és véleményét vizsgálta.A vizsgált hipotéziseim részben megvalósultak, és összességében a kutatásom sikeres volt. A kutatásom végén arra a következtetésre jutottam, hogy a rossz reklám nem jó reklám, hiszen a márkát tekintve lehetnek káros hatásai egy rosszul sikerült, megosztó reklámnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Alza, Benetton, Borsodi, Coca-Cola, megosztó reklám, Mito reklámügynökség, provokatív reklám, reklámhatás, reklámstratégia, rossz reklám, társadalmi reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |