Kollarik Edina (2023) Országmárka Bhutánban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Országmárka Bhutánban - Kollarik Edina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Összefoglaló Kollarik Edina Szakdolgozatáról.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (98kB) |
|
PDF
Kollarik-Edina_belső-biralat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
|
PDF
Kollarik-Edina_belső-biralat_jav_2.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (234kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a bhutáni országmárka koncepció működőképességének vizsgálata.Mitől működik vagy éppen mitől nem ennek a gyönyörű ázsiai országnak az országmárkája?Mitől egyedi?A fenntartható turizmusért tett lépések, a nemzeti összboldogság koncepció, a korábbi és a jelenlegi országmárka, az országban lévő nehézségek, amik kihatnak a nemzetmárka hitelességére.Miként vélekedik a lakosság?Miként vélekednek a potenciális utazók?Ez és még sok más is megjelenik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Bhután, GNH, országmárka, országmárkázás, Versenyképes identitás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |