Ugrai Bálint (2023) Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Mitől jó egy ország megítélése, országmárka rangsorok és magyarország ezekben eloglalt helye, Ugrai Bálint.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (854kB) |
|
PDF
Külső konzulensi bírálat - Ugrai Bálint.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (178kB) |
|
PDF
Ugrai Bálint.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (433kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Németország a precizitás, Finnország a biztonság, Franciaország a szerelem és divat, USA pedig a szabadság országa. Hogyan alakulnak ki ezek a megítélések az országokkal kapcsolatban? Vállalkozások sikerességének eléréshez elengedhetetlen eszköz a marketing. Ez az állítás akkor is igaz, ha vállalkozásoknál egy bonyolultabb rendszerről van szó: Az országokról. <span style="font-size:1rem;">Az országmarketing, mint eszköz a gazdaság és a turizmus területén egyre nagyobb hangsúlyt kap az utóbbi években. Az országmarketing segíti a gazdaság növekedését, fejleszti az ország imázsát, vonzza a befektetőket, valamint támogatja a turizmust. Tehát a gazdaság és a turizmus alapvető eszköze, amely hozzájárul az országok a versenyképességének növeléséhez és az érdekeik képviseletében a nemzetközi színtéren. </span><span style="font-size:1rem;">A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam az országmarketing fogalmát és fontosságát, valamint megvizsgáljam, hogy milyen tényezők befolyásolják az országmarketing sikerességét. A dolgozatomban áttekintem mi a különbség az országmarketing és országimázs között, valamint bemutatom azokat az eszközöket és módszereket, amelyekkel a nemzetek hatékonyságát lehet növelni. Elemezni fogom, összességében melyik áll az első helyen, illetve egyéni kategóriákban kik uralják az adott ágazatot, és Magyarország hogyan teljesít a világ többi országához hasonlítva.</span></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, alapelvek, beruházás gazdaságossága, országimázs, országismeret, Országmarketing, versenyképesség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |