Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye

Ugrai Bálint (2023) Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Mitől jó egy ország megítélése, országmárka rangsorok és magyarország ezekben eloglalt helye, Ugrai Bálint.pdf] PDF
Mitől jó egy ország megítélése, országmárka rangsorok és magyarország ezekben eloglalt helye, Ugrai Bálint.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (854kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat - Ugrai Bálint.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat - Ugrai Bálint.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (178kB)
[thumbnail of Ugrai Bálint.pdf] PDF
Ugrai Bálint.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (433kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Németország a precizitás, Finnország a biztonság, Franciaország a szerelem és divat, USA pedig a szabadság országa. Hogyan alakulnak ki ezek a megítélések az országokkal kapcsolatban? Vállalkozások sikerességének eléréshez elengedhetetlen eszköz a marketing. Ez az állítás akkor is igaz, ha vállalkozásoknál egy bonyolultabb rendszerről van szó: Az országokról.&nbsp;<span style="font-size:1rem;">Az országmarketing, mint eszköz a gazdaság és a turizmus területén egyre nagyobb hangsúlyt kap az utóbbi években. Az országmarketing segíti a gazdaság növekedését, fejleszti az ország imázsát, vonzza a befektetőket, valamint támogatja a turizmust. Tehát a gazdaság és a turizmus alapvető eszköze, amely hozzájárul az országok a versenyképességének növeléséhez és az érdekeik képviseletében a nemzetközi színtéren.&nbsp;</span><span style="font-size:1rem;">A szakdolgozatom célja, hogy bemutassam az országmarketing fogalmát és fontosságát, valamint megvizsgáljam, hogy milyen tényezők befolyásolják az országmarketing sikerességét. A dolgozatomban áttekintem mi a különbség az országmarketing és országimázs között, valamint bemutatom azokat az eszközöket és módszereket, amelyekkel a nemzetek hatékonyságát lehet növelni. Elemezni fogom, összességében melyik áll az első helyen, illetve egyéni kategóriákban kik uralják az adott ágazatot, és Magyarország hogyan teljesít a világ többi országához hasonlítva.</span></p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Csere Márton
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, alapelvek, beruházás gazdaságossága, országimázs, országismeret, Országmarketing, versenyképesség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:34
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet