Ugrai Bálint (2023) Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye. Külkereskedelmi Kar.
![]() |
PDF
Mitől jó egy ország megítélése, országmárka rangsorok és magyarország ezekben eloglalt helye, Ugrai Bálint.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (854kB) |
![]() |
PDF
Külső konzulensi bírálat - Ugrai Bálint.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (178kB) |
![]() |
PDF
Ugrai Bálint.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (433kB) |
Absztrakt (kivonat)
Németországa precizitás, Finnország a biztonság, Franciaország a szerelem és divat, USApedig a szabadság országa. Hogyan alakulnak ki ezek a megítélések azországokkal kapcsolatban? Vállalkozások sikerességének eléréshezelengedhetetlen eszköz a marketing. Ez az állítás akkor is igaz, havállalkozásoknál egy bonyolultabb rendszerről van szó: Az országokról.Azországmarketing, mint eszköz a gazdaság és a turizmus területén egyre nagyobbhangsúlyt kap az utóbbi években. Az országmarketing segíti a gazdaság növekedését,fejleszti az ország imázsát, vonzza a befektetőket, valamint támogatja aturizmust. Tehát a gazdaság és a turizmus alapvető eszköze, amely hozzájárul azországok a versenyképességének növeléséhez és az érdekeik képviseletében anemzetközi színtéren.Aszakdolgozatom célja, hogy bemutassam az országmarketing fogalmát ésfontosságát, valamint megvizsgáljam, hogy milyen tényezők befolyásolják azországmarketing sikerességét. A dolgozatomban áttekintem mi a különbség azországmarketing és országimázs között, valamint bemutatom azokat az eszközöketés módszereket, amelyekkel a nemzetek hatékonyságát lehet növelni. Elemeznifogom, összességében melyik áll az első helyen, illetve egyéni kategóriákbankik uralják az adott ágazatot, és Magyarország hogyan teljesít a világ többiországához hasonlítva.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, alapelvek, beruházás gazdaságossága, országimázs, országismeret, Országmarketing, versenyképesség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |