Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye

Ugrai Bálint (2023) Mitől jó egy ország megítélése? Országmárka rangsorok és Magyarország ezekben elfoglalt helye. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Mitől jó egy ország megítélése, országmárka rangsorok és magyarország ezekben eloglalt helye, Ugrai Bálint.pdf] PDF
Mitől jó egy ország megítélése, országmárka rangsorok és magyarország ezekben eloglalt helye, Ugrai Bálint.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (854kB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat - Ugrai Bálint.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat - Ugrai Bálint.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (178kB)
[thumbnail of Ugrai Bálint.pdf] PDF
Ugrai Bálint.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (433kB)

Absztrakt (kivonat)

Németországa precizitás, Finnország a biztonság, Franciaország a szerelem és divat, USApedig a szabadság országa. Hogyan alakulnak ki ezek a megítélések azországokkal kapcsolatban? Vállalkozások sikerességének eléréshezelengedhetetlen eszköz a marketing. Ez az állítás akkor is igaz, havállalkozásoknál egy bonyolultabb rendszerről van szó: Az országokról.Azországmarketing, mint eszköz a gazdaság és a turizmus területén egyre nagyobbhangsúlyt kap az utóbbi években. Az országmarketing segíti a gazdaság növekedését,fejleszti az ország imázsát, vonzza a befektetőket, valamint támogatja aturizmust. Tehát a gazdaság és a turizmus alapvető eszköze, amely hozzájárul azországok a versenyképességének növeléséhez és az érdekeik képviseletében anemzetközi színtéren.Aszakdolgozatom célja, hogy bemutassam az országmarketing fogalmát ésfontosságát, valamint megvizsgáljam, hogy milyen tényezők befolyásolják azországmarketing sikerességét. A dolgozatomban áttekintem mi a különbség azországmarketing és országimázs között, valamint bemutatom azokat az eszközöketés módszereket, amelyekkel a nemzetek hatékonyságát lehet növelni. Elemeznifogom, összességében melyik áll az első helyen, illetve egyéni kategóriákbankik uralják az adott ágazatot, és Magyarország hogyan teljesít a világ többiországához hasonlítva.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, alapelvek, beruházás gazdaságossága, országimázs, országismeret, Országmarketing, versenyképesség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:34
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet