Tancsik Dóra (2023) A dermokozmetikumok online értékesítésének térnyerése a COVID19 járvány és a digitalizáció következtében a Dermedic Hungary példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Tancsik Dóra_IGOAKM.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tancsik Dóra bírálat DM 2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (475kB) |
|
PDF
Tancsik Dóra külső bírálat_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (309kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat létrejöttének oka mögött, a dermokozmetikumok irányában egyre növekvő fogyasztói igények megléte, valamint saját érdekeltség és érintettség is állt. Ezáltal célkitűzésre került az iparág teljeskörű megismerése, a napjainkban meghatározó trendek feltérképezése, valamint egy konkrét dermokozmetikai márka viszonylatában, a hazai piacon való jelenlegi helyzetének megállapítása.A dolgozatban felhasználásra kerültek a témához kapcsolódó alapvető szakirodalmi kifejezések, a kozmetikai piac és annak belső, valamint külső környezetének adatai és jellegzetességei. Továbbá egy szakértői interjú és egy versenytárs megfigyelés alkalmazásával valósult meg a kutatás.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, elektronikus kommunikáció, gyógyszertárak, közösségi média, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |