Haintz Friderika (2023) Egyéni és vállalati környezettudatosság érvényesülése a divat világában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Haintz Friderika_U7S482 .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
szakdolgozat biralata HAINTZ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
|
PDF
Bírálat-Haintz Friderika-Marosán-2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (111kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Szakdolgozatomban divatiparra fókuszálva szeretném bemutatni, egyik oldalról, hogy mit tehetnek a vállalatok, a másik oldalról pedig a fogyasztók egy fenntartható világ kialakulásáért. </p><p></p><p>A szakdolgozatom során bemutatok egy nagy fast-fashion vállalatot és egy kis fenntartható márkát. A H&M-et válaszottam a fast- fashion üzletek közül, mivel a világ vezető divat cégei közé tartozik és a fogyasztók által is közkedvelt márka. Fenntartható márkaként a Touch Me Not Clothingot mutatom be, ami teljesen ellentéte a H&M üzleti modelljének.</p><p>A vállalati oldalt szakirodalmak alapján kutattam, míg a primer kutatásomban a fogyasztók ruhavásárlási tudatosságát mértem fel kérdőív segítségével.</p><p>Dolgozatomban javaslatokat tekintünk át a divatipar fenntarthatóvá tételére. A körforgásos gazdaság lehetőségét részletesebben megvizsgálva.</p><br><p></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CSR, divatipar, fast-fashion, fenntartható fejlődés, fenntarthatóság, környezettudatosság, vásárlói magatartás, zöldrefestés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |