Tóth Abigél Tímea (2023) A különböző célcsoportok irányába való marketingkommunikáció, rendezvényszevezésen belül -hogyan vonzzunk be újakat és tartsuk meg a régieket-. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat 2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (786kB) |
|
PDF
Tóth Abigél Tímea.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Dolgozatom elején kitérek külön a marketingkommunikációra, annak lényegére és fajtáira. Bemutatom milyen hibákat lehet elkövetni a marketingkommunikációban, gyakorlati pédákkal színesítve. Nagy hangsúlyt fektettem abba, hogy a gyakorlati helyemen szerzett tapasztalatokat és az elméleti tudást összefésülve érdemleges kutatást készítsek. A rendezvényszervezés fajtáit, folyamatait és az ahhoz szükséges tulajdonságokra is kitérek és gyakorlati példákkal szemléltetem, alátámasztom azokat. Kutatásomban elemeztem a covid hatását a rendezvények és reklámhatások terén.</p><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | BTL eszközök, célcsopor(tok), eseménymarketing, imázstranszfer, marketingkommunikáció, rendezvényszervezés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |