A különböző célcsoportok irányába való marketingkommunikáció, rendezvényszevezésen belül -hogyan vonzzunk be újakat és tartsuk meg a régieket-

Tóth Abigél Tímea (2023) A különböző célcsoportok irányába való marketingkommunikáció, rendezvényszevezésen belül -hogyan vonzzunk be újakat és tartsuk meg a régieket-. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat 2023.pdf] PDF
Záródolgozat 2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (786kB)
[thumbnail of Tóth Abigél Tímea.pdf] PDF
Tóth Abigél Tímea.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom elején kitérek külön a marketingkommunikációra,annak lényegére és fajtáira. Bemutatom milyen hibákat lehet elkövetni amarketingkommunikációban, gyakorlati pédákkal színesítve. Nagy hangsúlytfektettem abba, hogy a gyakorlati helyemen szerzett tapasztalatokat és azelméleti tudást összefésülve érdemleges kutatást készítsek. Arendezvényszervezés fajtáit, folyamatait és az ahhoz szükséges tulajdonságokrais kitérek ésgyakorlati példákkal szemléltetem, alátámasztomazokat. Kutatásomban elemeztem a covid hatását a rendezvények és reklámhatásokterén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: BTL eszközök, célcsopor(tok), eseménymarketing, imázstranszfer, marketingkommunikáció, rendezvényszervezés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:34
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:34

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet