Bognár Bianka (2023) Shein, mint ultra fast fashion márka és a fenntartható divat. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Bognár Bianka Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bognár Bianka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p>Záródolgozatomban a Shein, mint ultra fast fashion márkát vizsgáltam. Elsősorban szekunder kutatással kezdtem. Először a fast fashion, azaz a gyors divat kialakulását és jelentését, majd a káros hatásait vizsgáltam. Amiben megtudhattam, mennyire káros a környezetünkre, illetve mennyire nem etikus körülmények között dolgoznak a gyárakban. Ezután a Shein, mint ultra fast fashion céget és a marketingstratégiáját vizsgáltam, miben más, mint más fast fashion üzlet és milyen eszközöket használ a vásárlók elérése érdekében. Végezetül a fenntartható divat lehetőségeit kutattam, mi érthető ez alatt és milyen alternatívái vannak. Ezt követően primer kutatással szerettem volna megtudni miként látja a fentiekben leírtakat, mint például mennyire figyelnek hol és milyen minőségű divatcikkeket vásárolnak, mennyire foglalkoznak a fast fashion káros hatásaival és mennyien ismerik és használják a Shein online webáruházat és milyen tapasztalataik vannak.</p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, fenntarthatóság, márka, vállalkozás marketingstratégiája, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:33 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |