Shein, mint ultra fast fashion márka és a fenntartható divat

Bognár Bianka (2023) Shein, mint ultra fast fashion márka és a fenntartható divat. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Bognár Bianka Záródolgozat.pdf] PDF
Bognár Bianka Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bognár Bianka.pdf] PDF
Bognár Bianka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a Shein, mint ultra fast fashion márkátvizsgáltam. Elsősorban szekunder kutatással kezdtem. Először a fast fashion,azaz a gyors divat kialakulását és jelentését, majd a károshatásait vizsgáltam. Amiben megtudhattam, mennyire káros a környezetünkre,illetve mennyire nem etikus körülmények között dolgoznak a gyárakban. Ezután aShein, mint ultra fast fashion céget és a marketingstratégiáját vizsgáltam, mibenmás, mint más fast fashion üzlet és milyen eszközöket használ a vásárlókelérése érdekében. Végezetül a fenntartható divat lehetőségeit kutattam, mi érthetőez alatt és milyen alternatívái vannak. Ezt követően primer kutatássalszerettem volna megtudni miként látja a fentiekben leírtakat, mint példáulmennyire figyelnek hol és milyen minőségű divatcikkeket vásárolnak, mennyire foglalkoznaka fast fashion káros hatásaival és mennyien ismerik és használják a Sheinonline webáruházat és milyen tapasztalataik vannak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: divat, fenntarthatóság, márka, vállalkozás marketingstratégiája, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:33
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet