Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében

Balázs Renáta Klára (2023) Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Balázs Renáta Klára_Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében_2023..pdf] PDF
Balázs Renáta Klára_Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében_2023..pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 20..

Download (3MB)
[thumbnail of Balázs Renáta Klára_Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Balázs Renáta Klára_Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (486kB)
[thumbnail of bírálat-kulso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
bírálat-kulso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (382kB)
[thumbnail of Balázs Renáta_biralati-szempontok-belso-biralo-BA.pdf] PDF
Balázs Renáta_biralati-szempontok-belso-biralo-BA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (260kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Szakdolgozatom témája a „Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében” azért erre témára esett a választás, mert az egyetemi tanulmányaim alatt mindig is érdekelt a légiforgalom, repülés és a repterek tevékenységei.&nbsp;Tanulmányaim mellett a Budapest Airport Zrt. HR osztályán dolgozom gyakornokként, ahol a HR Képzés-Fejlesztés részleg mindennapi munkáit és feladatait segítem.&nbsp;<span style="font-size:1rem;">A mindennapi tevékenységeim leginkább a reptérhez köthetők. A munkavégzés során széleskörben bele látok a repülőtér működéséhez tartozó fő folyamataiba, az utasok elégedettségeire és szokásaira és a szolgáltatások működésére és választékaira.&nbsp;Szakdolgozatom célja az utaselégedettség bemutatása és felmérése a reptéri szolgáltatásokon keresztül.&nbsp;&nbsp;</span><span style="font-size:1rem;">Dolgozatom célja az olvasók részére széles körben bemutatni elméletben és gyakorlatban egyaránt a légiforgalom szolgáltatásmarketing eszközeiről és folyamatairól mind elméleten, mind gyakorlatban. A reptér és a repülés világáról és szépségéről valamint a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér szolgáltatásainak mindennapos aktív működéséről.</span></p><p></p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Jeneses Dorottya
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elégedettség, fenntarthatóság, légiforgalom, repülőtér, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:33
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet