Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében

Balázs Renáta Klára (2023) Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Balázs Renáta Klára_Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében_2023..pdf] PDF
Balázs Renáta Klára_Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében_2023..pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 20..

Download (3MB)
[thumbnail of Balázs Renáta Klára_Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf] PDF
Balázs Renáta Klára_Nyilatkozat a szakdolgozat státuszáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (486kB)
[thumbnail of bírálat-kulso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
bírálat-kulso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (382kB)
[thumbnail of Balázs Renáta_biralati-szempontok-belso-biralo-BA.pdf] PDF
Balázs Renáta_biralati-szempontok-belso-biralo-BA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (260kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a„Szolgáltatásmarketing a légiforgalom értelmében” azért erre témára esett aválasztás, mert az egyetemi tanulmányaim alatt mindig is érdekelt alégiforgalom, repülés és a repterek tevékenységei.Tanulmányaim mellett aBudapest Airport Zrt. HR osztályán dolgozom gyakornokként, ahol a HR Képzés-Fejlesztésrészleg mindennapi munkáit és feladatait segítem.A mindennapitevékenységeim leginkább a reptérhez köthetők. A munkavégzés során széleskörbenbele látok a repülőtér működéséhez tartozó fő folyamataiba, az utasokelégedettségeire és szokásaira és a szolgáltatások működésére és választékaira.Szakdolgozatom célja az utaselégedettség bemutatása és felmérése a reptéri szolgáltatásokon keresztül.Dolgozatom célja az olvasók részére széles körben bemutatnielméletben és gyakorlatban egyaránt a légiforgalom szolgáltatásmarketingeszközeiről és folyamatairól mind elméleten, mind gyakorlatban. A reptér és arepülés világáról és szépségéről valamint a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérszolgáltatásainak mindennapos aktív működéséről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elégedettség, fenntarthatóság, légiforgalom, repülőtér, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:33
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet