Ügyfélelvárások a tengeri szállítmányozásban, az értékesítők szemszögéből

Kósik Tímea (2023) Ügyfélelvárások a tengeri szállítmányozásban, az értékesítők szemszögéből. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kósik Tímea_Szakdolgozat_2023_BGE_0530.pdf] PDF
Kósik Tímea_Szakdolgozat_2023_BGE_0530.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kósik Tímea_Szakdolgozat_bírálat_2023_BGE_0530.pdf] PDF
Kósik Tímea_Szakdolgozat_bírálat_2023_BGE_0530.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (253kB)
[thumbnail of Kósik Tímea bírálat 2023 (1).pdf] PDF
Kósik Tímea bírálat 2023 (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (478kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;">Egyre több üzleti vállalkozás ismeri fel annak a fontosságát, hogy az ügyfelek elvárásainak megfeleljen, kielégítse igényeiket. Az ügyfelek alapvetően akkor lesznek elégedettek, elvárásuk akkor teljesül, ha általuk megvásárolt termék/szolgáltatás értéke egyensúlyban van az általuk kifizetett vételárral, vagy még jobb, ha meghaladja azt. Ha igaznak vesszük azt a tézist, hogy az ügyfelek értékközpontúak, akik döntéseiken keresztül arra törekszenek, hogy olyan megoldást válasszanak és vásároljanak, amelyek a számukra a legnagyobb értéket képviseli, akkor a terméket/szolgáltatást kínáló vállalatoknak tisztában kell lenniük azzal, hogy pontosan milyen komponensekből épülnek fel az ügyfelek elvárásai, valamint, hogy mi az általuk elvárt érték.&nbsp;Dolgozatomban a tengeri szállítmányozást igénybevevő ügyfelek elvárásainak feltárását tűztem ki célul. Arra keresem a választ, hogy a B2B ügyfeleknek milyen elvárásaik vannak a szállítmányozó nyújtotta szolgáltatással szemben. Kutatásom során igyekeztem arra is választ találni, hogy az ügyfelek számára mitől lesz értékes a szállítmányozási szolgáltatás.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bognár László
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elvárás(ok), érték(ek), értékajánlat, szállítmányozás, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:33
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet