A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire

Magyari Krisztina (2023) A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 2023  Magyari Krisztina.pdf] PDF
Szakdolgozat 2023 Magyari Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ BÍRÁLAT Magyari Krisztina.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ BÍRÁLAT Magyari Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (206kB)
[thumbnail of Magyari Krisztina.pdf] PDF
Magyari Krisztina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p><br></p><p>A szinte korlátlan témaválaszték lehetőséget ad arra, hogy elmélyedjek valamiben, ami felkelti a kíváncsiságomat és serkenti a gondolkodásomat, valamint, hogy valami új, a témához kapcsolódó dolgot vizsgáljak meg. Olyan témát szerettem volna választani, amely az online marketinggel kapcsolatos, és amely érdekes volt számomra, és amelyről valami újat tanulhattam. Csak néhány hónapja töltöttem le az alkalmazást, és máris a mindennapjaim részévé vált. Nagyon izgalmasnak találom, nemcsak, mint felhasználó, hanem a marketing szempontjából is. Nem túlzás azt állítani, hogy minden nap jelentős időt töltök vele. A kutatásom célcsoportja a Z generáció fogyasztási döntésének okai, hatásai. Kvantitatív kutatási tervet választottam ehhez a tanulmányhoz, mivel úgy gondolom, hogy ez a legjobb módja annak, hogy átfogó képet kapjak, ami elengedhetetlen a hipotéziseim megválaszolásához. A TikTok egyre népszerűbb alkalmazás, amely így lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak, hogy elérjék a Z generáció korosztályát is.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Andóné Szőke Szilvia
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális média, elektronikus reklám, közösségi média, online értékesítés, online reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:33
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet