Magyari Krisztina (2023) A TikTok hatása a Z generáció vásárlási döntéseire. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat 2023 Magyari Krisztina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SZAKDOLGOZAT KÜLSŐ BÍRÁLAT Magyari Krisztina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (206kB) |
|
PDF
Magyari Krisztina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szinte korlátlan témaválaszték lehetőséget ad arra, hogyelmélyedjek valamiben, ami felkelti a kíváncsiságomat és serkenti agondolkodásomat, valamint, hogy valami új, a témához kapcsolódó dolgotvizsgáljak meg. Olyan témát szerettem volna választani, amely az online marketinggelkapcsolatos, és amely érdekes volt számomra, és amelyről valami újat tanulhattam.Csak néhány hónapja töltöttem le az alkalmazást, és máris a mindennapjaim részévévált. Nagyon izgalmasnak találom, nemcsak, mint felhasználó, hanem a marketing szempontjábólis. Nem túlzás azt állítani, hogy minden nap jelentős időt töltök vele. Akutatásom célcsoportja a Z generáció fogyasztási döntésének okai, hatásai.Kvantitatív kutatási tervet választottam ehhez a tanulmányhoz, mivel úgygondolom, hogy ez a legjobb módja annak, hogy átfogó képet kapjak, amielengedhetetlen a hipotéziseim megválaszolásához. A TikTok egyre népszerűbbalkalmazás, amely így lehetőséget nyújt a vállalkozásoknak, hogy elérjék a Zgeneráció korosztályát is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális média, elektronikus reklám, közösségi média, online értékesítés, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:33 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |