Papp Kata Krizantin (2023) A fogyasztói termék élmény és az erre épülő marketing stratégia a Culinaris kereskedelmi láncon keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Bírálati lap_Papp Kata Krizantin YR3XFO.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (258kB) |
|
PDF
SKMBT_C224e23052313580.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (427kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom során a fogyasztók szokásait, termékekhez valóviszonyulásukat és ezekre épülő marketing stratégiát kutattam a Culinaris kereskedelmi láncon keresztül. Mikró és makró környezeti elemzéssel könnyen feltudtam térképezni a magyar gourmet élelemiszer és ital piacot. Kutatásom során a fogyasztókkal végzett kérdőív érdekes eredményeket hozott. A Culinaris mint márka és annak értéke is egy nagyon érdekes nézőpontból világította meg a témát. Mind a termékek és a vásárlás élménye kifejtésre került és egy átfogó képet kaptam róla.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | élelmiszerfogyasztás, étkezési kultúra, fogyasztó(k), marketingstratégiák, termék |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:33 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |