A fogyasztói termék élmény és az erre épülő marketing stratégia a Culinaris kereskedelmi láncon keresztül bemutatva.

Papp Kata Krizantin (2023) A fogyasztói termék élmény és az erre épülő marketing stratégia a Culinaris kereskedelmi láncon keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Bírálati lap_Papp Kata Krizantin YR3XFO.pdf] PDF
Bírálati lap_Papp Kata Krizantin YR3XFO.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (258kB)
[thumbnail of SKMBT_C224e23052313580.pdf] PDF
SKMBT_C224e23052313580.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (427kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom során a fogyasztók szokásait, termékekhez valóviszonyulásukat és ezekre épülő marketing stratégiát kutattam a Culinaris kereskedelmi láncon keresztül. Mikró és makró környezeti elemzéssel könnyen feltudtam térképezni a magyar gourmet élelemiszer és ital piacot. Kutatásom során a fogyasztókkal végzett kérdőív érdekes eredményeket hozott. A Culinaris mint márka és annak értéke is egy nagyon érdekes nézőpontból világította meg a témát. Mind a termékek és a vásárlás élménye kifejtésre került és egy átfogó képet kaptam róla.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: élelmiszerfogyasztás, étkezési kultúra, fogyasztó(k), marketingstratégiák, termék
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:33
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet