Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül

Györgyi Petra (2023) Online és offline marketing tevékenységek bemutatása és hatékonyságának elemzése a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Gyorgyi_Petra_Zarodolgozat_2023_Budapesti_Gazdasagi_Egyetem.pdf] PDF
Gyorgyi_Petra_Zarodolgozat_2023_Budapesti_Gazdasagi_Egyetem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Györgyi Petra bírálat 2023 (1).pdf] PDF
Györgyi Petra bírálat 2023 (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (474kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Az átlagos fogyasztói társadalom tudatában a marketing tevékenységek kimerülnek abban, hogy látnak egy-egy reklámot a televízióban, vagy végig lapoznak egy online vagy nyomtatott formátumú újságot. Azonban a marketing egy komplex szervezést igénylő, több lépcsős folyamat, amelyből valósan „csak” egy pár perces termékbemutatót, vagy egy viccesebb hangvételű posztot lát a fogyasztó. Minden szolgáltatónak és vállalkozásnak más az általa megvizsgált célcsoportja, van, ami kifejezetten a fiatalabbak körében érdekelt, emellett van, ami vegyesen bármelyik korosztályra jellemző. A többcsatornás kommunikációnak köszönhetően a vállalkozások egyaránt tudják megszólítani a fogyasztóikat, az általuk preferált kommunikációs eszközök segítségével.</p> <p>Záródolgozatom során egy promóciós kampány elemzésével bemutassam a több csatornás marketing kommunikáció hatékonyságát afelhazsnálói körökben. Mindennapi munkám során a Tracon Budapest Kft-nél lehetőségem van belelátni és szervesen részt venni a promóciós kampányok felépítésében és kialakításában. Dolgozatomat egy rövid konklúzióval és javaslattétellel zárom.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács Ildikó
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 4p, kommunikációs eszközök, online marketing, promóciós kampány, többcsatornás kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:33
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet